U okviru NPOO-a za III. kvartal najavljena je objava poziva:
A. Vaučera za digitalizaciju
B. Bespovratnih potpora za digitalizaciju.
Najavljeni pozivi dodjeljivat će se putem otvorenog postupka (po modelu „najbrži prst“) zbog čega je vrlo važna pravodobna priprema. Javite nam se za pripremu projektne dokumentacije i prijave projektnog prijedloga.
A) PROGRAM VAUČERA
- Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
- Vaučer za strategiju digitalne transformacije
- Vaučer za digitalni marketing
- Vaučer za kibernetičku otpornost
- Vaučer za razvoj ili primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga (usluge istraživanja i razvoja)
Program vaučera obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, a ovisno o potrebama, svako poduzeće može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po pozivu. Očekuje se intenzitet potpore do 85%. U projektnom prijedlogu prijavitelj može tražiti izdavanje vaučera za usluge koje obuhvaćaju više aktivnosti, ali kod samo jednog pružatelja usluga.
1) Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
Prihvatljivi troškovi su:
- edukacija stručnjaka za dizajn softvera, umjetnu inteligenciju i sigurnost
- edukacija stručnjaka za upravljanje podacima i razvoj novih digitalnih vještina u vezi s računarstvom u oblaku
- osposobljavanje koje uključuje prekvalifikaciju i usavršavanje radne snage u pogledu usvajanja digitalnih vještina
Max iznos vaučera: do 75.000 kn
2) Vaučer za digitalnu transformaciju
Prihvatljivi troškovi su:
- izrada strategije digitalne transformacije
- opći troškovi
- vanjske usluge
Max iznos vaučera: do 76.000 kn
3) Vaučer za digitalni marketing
Prihvatljivi troškovi su:
- izrada web stranica
- izrada i testiranje mobilnih aplikacija
- uporaba podataka za poboljšanje interakcije s kupcima
- izrada online trgovina i platformi za rezervacije
Max iznos vaučera: do 75.000 kn
4) Vaučer za kibernetičku otpornost
Prihvatljivi troškovi su:
- izrada sigurnosnih i tehničkih izvješća
- provjera propusnosti podataka
- penetracijska ispitivanja
Max iznos vaučera: do 110.000 kn
5) Vaučer za razvoj ili primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga
Prihvatljivi troškovi su:
- usluge subjekata za istraživanje i razvoj koje mogu uključivati materijalne troškove koji nastanu kao dio usluga razvoja (npr. izrada prototipa; razvoj rješenja za Industriju 4.0, mrežnih sustava i procesa, Interneta stvari, pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju velike podatke (engl. Big Data), simulacijskih modela, virtualne i proširene stvarnosti, ugrađenih sustava i dr.).
Max Iznos bespovratnih sredstava: do 150.000 kn.
Primjer: Izrada web rješenja
Prihvatljive aktivnosti:
- Izrada poslovnih web stranica
- Unapređenje poslovnih web stranica uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete
- Izrada i/ili unapređenje web shopa s implementacijom online metode plaćanja
Projektni prijedlog uz obavezni trošak može sadržavati jedan ili više s njim povezanih prihvatljivih troškova:
- Usluga optimizacije domena (preglednost i upotrebljivost weba, internetska komunikacija, analiza konkurentnosti i pozicioniranja virtualnog tržišta, profila kupaca i trendova pretraživanja, web analitika)
- Izrada aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu (mobilni bonovi, kuponi i kartice lojalnosti)
- Troškovi najma domene, servera i/ili cloud usluga za potrebe provedbe aktivnosti do godine dana od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge).
B) BESPOVRATNE POTPORE ZA DIGITALIZACIJU
Svrha Poziva: omogućiti povećanje kapaciteta za digitalizaciju i/ili digitalnu transformaciju poduzeća nabavom digitalnih alata i opreme te jačanjem kapaciteta za razvoj i primjenu novih proizvoda, usluga, procesa, čime će se pridonijeti jačanjem tržišne pozicije poduzeća i rastom produktivnosti.
Očekuje se intenzitet potpore od 60% do 75% prihvatljivih troškova.
Prihvatljive aktivnosti:
- Nabava opreme i softvera
- Izrada/razvoj/nabava digitalnih rješenja i tehnologija rješenja namijenjenih unapređenju digitalizacije
- Implementacija, prilagodba integracija digitalnih rješenje i tehnologija s postojećim/novim sustavima koja pridonose digitalizaciji
- Aktivnosti koje vode ubrzanju i digitalizaciji poslovnih procesa
- Aktivnosti uvođenja novih tehnološki naprednih uređaja
Prihvatljivi troškovi:
- Troškovi nabave opreme i softvera
- Troškovi vanjskih stručnjaka za pripremu i provedbu projekta
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera, uključujući i njegovo instaliranje programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika
- Troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera
- Troškovi korištenja raznovrsnih usluga računalnog oblaka
- Troškovi za IKT infrastrukturu (server sobe, dana centar)
- Troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci
Prihvatljive kategorije troškova:
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe projekta
- Troškovi nabave opreme za potrebe naprednih sustava digitalizacije
- Troškovi nabave i integracije videokonferencijskog sustava s opremom
- Troškovi rada u Cloudu
- Troškovi edukacije zaposlenih za korištenje novih implementiranih sustava
Neki od primjera neprihvatljivih troškova:
- svi troškovi koji su prihvatljivi u okviru poziva „Vaučeri za digitalizaciju“
- troškovi za produženje licenci za prava korištenja za već postojeće elemente/module IKT sustava koji su u funkciji prije početka provedbe projekta
- troškovi nabave pametnih telefona, telefonskih centrala i sl.
- kupnja rabljene opreme
- zakup opreme
- plaće i trošak osoblja
- i dr.